Po několikaměsíčních průtazích a sporech se nemovitosti Českých drah převedou za 3,3 miliardy na SZDC. K definitivnímu převodu je potřeba souhlas řídicího výboru ČD, který zasedá tento týden. Celý převod by měl být uskutečněn k 1. červnu.
V létě jsou naplánovány největší opravy nádražních budov. V první etapě by měly přijít na řadu nejvytíženějších nádraží v okresních a krajských městech. Stát, potažmo SŽDC počítá s tím, že do jejich oprav nalije během následujících pěti let minimálně tři miliardy korun. Až 85 procent nákladů se vrátí z Bruselu na evropských dotacích.
Po několikaměsíčních průtazích a sporech se nemovitosti Českých drah převedou za 3,3 miliardy na SZDC. K definitivnímu převodu je potřeba souhlas řídicího výboru ČD, který zasedá tento týden. Celý převod by měl být uskutečněn k 1. červnu.
V létě jsou naplánovány největší opravy nádražních budov. V první etapě by měly přijít na řadu nejvytíženějších nádraží v okresních a krajských městech. Stát, potažmo SŽDC počítá s tím, že do jejich oprav nalije během následujících pěti let minimálně tři miliardy korun. Až 85 procent nákladů se vrátí z Bruselu na evropských dotacích.
To jsou smělé plány, které prezentoval generální ředitel SŽDC, Ing. Pavel Surý. Otázkou zůstává, do jaké míry se podaří plány zrealizovat.
J. Skopový